Good, but be careful when training new employees. To return from the airport to the hotel, the shuttle driver told me to call the front desk with a request to send the shuttle, and that it would arrive within 10 minutes. When I called, the receptionist told me there would be a 20 minute wait. Despite the rain, I preferred to return on foot, 15 minutes on foot. I was already waiting for me at the hotel. On return to the airport, the driver explains to me that some new employees are not familiar with how the shuttle works. Serious fault for a hotel called “Airport”.
Also, the cups in my superior room did not support the hot coffee from the Nespresso machine. Hot coffee leaks on the furniture, but fortunately stains on my clothes avoided.
Plus de commentaires
dans Google
Edwin B
.
28 septembre 2024
8,0
Good morning,
I stayed one night. Nothing to complain about the welcome, the comfort (although you can hear the planes), the restaurant. On the other hand, I paid for a late check-out and I was disturbed 3 times. The first cleaning lady came in at 12 p.m., I was in the bathroom. Then I was called to ask to vacate the room. Finally at 1 p.m. when I was returning to my room the cleaning lady was just entering. Unacceptable, what's the point of paying 30 euros if it means being so bothered?
Plus de commentaires
dans Google
Marine Lemoine
.
25 septembre 2024
6,0
The stay + parking pack is very practical when you go abroad.
Even for very late arrivals, the welcome and kindness are there.
I recommend this establishment
Plus de commentaires
dans Google
René De Mol
.
23 septembre 2024
10,0
Close to the airport, close to large aeronautical groups.
Very comfortable, very welcoming.
I recommend
Plus de commentaires
dans Google
eric arnaud
.
23 septembre 2024
8,0
Absolutely incredible welcome, the lady at reception at 10 p.m. on a Saturday is a dazzling ray of sunshine.
In the morning, the young person does not say hello or even a sign but hey, youth...the average remains excellent because the evening welcome is really important. The room is ok, the shower is not in great shape (broken button). Access from the car park to the reception deserves a good trimming of hedges and a small path designed to roll your suitcase without wandering around to avoid the thickets...a detail because the hotel is really nice for the frequent traveler
Plus de commentaires
dans Google
Gregory ANTOLINOS
.
22 septembre 2024
8,0
Very close to the airport, the Shuttles are great!
Plus de commentaires
dans Google
Olivier BERJOT
.
22 septembre 2024
10,0
Stay in two connecting rooms. Spacious, comfortable and well soundproofed rooms. Blanket too hot for summer. Overpriced family lunch. 20th x 3
Near the tram but a little far from the city center
Plus de commentaires
dans Google
albin quevillon
.
28 juillet 2024
10,0
We arrived from the airport by car. Easy to find and very well located hotel on the western outskirts of Bordeaux. The tram stop is conveniently located just a stone's throw away, with which we reached the centre. The hotel looks very good, ample parking. The room is a little small for the superior category, but furnished with taste and functional accessories. Very comfortable bed. Very clean bathroom. Excellent breakfast, rich choice from the buffet. The stay was very short but of an excellent standard.
Plus de commentaires
dans Google
Filippo Fazio
.
27 juillet 2024
8,0
j’ai passé une très bonne soirée avec ma famille grâce aux serveurs et à la serveuse qui nous ont accueilli chaleureusement malgré le fait qu’il était 21h50 .
Nous avons pris notre commande dans les 5 minutes qui suivait car étant ancien restaurateurs , mais je fu surpris de voir un couple rentré dans le restaurant et s’installer à 21 h 58 sans attendre que les serveurs arrivent et exiger a avoir une carte , le serveur lui donna la carte en lui expliquant que malheureusement là car est très réduit mais il n’y avais que l’homme qui parlait français il a pris une 10 de minute pour choisir son plat , avec sa compagne ils se sont servis 6 fois au buffet des entrées pour faire une esclandre et qu’il ne devrait pas payer pour un buffet qui n’était même pas du frais les serveurs lui on expliqué tant bien que mal en s’excusant mainte fois que le buffet c’était du frais mais il disais qu’on lui manquait de respect a le contredire et qu’il était client gold donc qu’il méritait d’avoir du respect et qu’il voulait voir le manager qu’il n’avait point pu voir mais bon moi j’avais pris un buffet avec mes petits enfants et 2 entrecôte et 1 dorade et j’ai été énormément surpris du fait que le buffet soit ci complet et que les cuissons des viandes soit respectées mais fort déçu que les serveurs doivent recevoir tant de manque de respect par des êtres humains .
En espérant qu’il n’est pas de représailles car le monsieur a dit en partant qu’il allait mettre un commentaire très salé car il ne lui avait pas offert le buffet et les apéritifs et pour le manager qui était déjà parti.
Nathanael C
.
22 juillet 2024
10,0
I was in a superior room, and it was perfect. I don't know how standard rooms are. Service was excellent, and also breakfast. Location is excellent if you need to stay close to the airport. You can even go walking (about 15 min)
Plus de commentaires
dans Google
Miquel Morell Mañé
.
17 juillet 2024
10,0