Great stay with available and helpful staff. Thanks again!
Plus de commentaires
dans Google
Bell Jean-Philippe
.
26 septembre 2024
10,0
Very pleasant one-night stay during the wedding fair, very comfortable room, great room service and friendly reception teams.
Looking forward to staying again!
Plus de commentaires
dans Google
Lucie Le Mignon
.
23 septembre 2024
10,0
Nothing to complain about the room, very good bedding.
On the other hand, too much waiting to get a clean table at breakfast. Too much time to refill coffee or dishes.
The quality of breakfast is below compared to other hotels of the same standard.
Plus de commentaires
dans Google
Olivier Bruxelle
.
20 septembre 2024
8,0
I stayed at Hôtel Mercure Paris Porte de Versailles Expo for 5 nights and had a great experience. The hotel was clean, and the breakfast was really good with plenty of options. The staff were all friendly, but a special shoutout for Dyssa at reception—she was incredibly kind and professional from start to finish. Overall, a very comfortable stay and I’d definitely recommend it!
Plus de commentaires
dans Google
Vasilis Ouzounidis
.
20 septembre 2024
10,0
Lovely staff, especially Dissa at reception. The rooms are clean, but a bit small and austere. The restaurant is great and the free breakfast buffet is a fine start to the day.
Plus de commentaires
dans Google
Carlos Ochoa
.
17 septembre 2024
8,0
Everything excellent
A little far from everything
Plus de commentaires
dans Google
Diego Navarta
.
27 août 2024
8,0
Front desk staff Dissa was absolutely amazing and delivered excellent customer service.
However, the room service staff NEED to do better at communicating in English! Mercuré is an international brand and I believe understanding and communicating in the universal language helps remove barriers, confusion, misunderstandings, frustration and ultimately deliver the excellent customer service intended and experience expected… this should be fundamental to providing hospitality.
Although we arrived 30mins to breakfast ending — the food (sausages, bacon, egg etc.) was cold. It would have made a difference with slow burners underneath to keep warm/hot until the end of service.
Finally, room service staff should be more patient when trying to access the rooms to clean in the morning— they knock and ‘immediately’ walk in. I was without clothes on one occasion and the staff was female!!!
Plus de commentaires
dans Google
Seun Adeuja
.
26 août 2024
8,0
Very nice hotel, with all services, highly recommended.
Plus de commentaires
dans Google
Hugo Guevara
.
24 août 2024
10,0
Ambiance agréable et cuisine française traditionnelle de qualité.
Le service est impeccable (une mention spéciale pour le serveur Malek)
Psyk
.
12 juillet 2024
8,0
Hôtel sublime c'est une évidence. Chambre spacieuse, propre rien à dire.
Par contre niveau restauration : NUL, si vous êtes Végétarien vous ne mangez pas. Pour un personnel de restauration d'un endroit haut de gamme, ils ne connaissent pas les plats végétarien et ne font aucuns efforts pour les Végétariens, à part des carottes râpées et des tomates en salade youpi. A part le petit déjeuner, je n'ai quasi rien manger des déjeuners et diners en 3 jours, certains membres du personnel est totalement incompétent, ne savent pas ce qui servent, quand vous demandez à la serveuse ce qu'il y a dans l'assiette (car c'était in descriptif) ha ben monsieur je ne sais pas, whoua super pour une serveuse. Un responsable de restaurant qui s'en bas les Steaks c'est super. C'est inamissible, surtout que nous étions 220 personnes, ils auraient dû mettre le paquet vu ce que ça leur rapportait financièrement.
Il est clair que dans cet établissement, le personnel de restauration est à revoir
Escape03608093366
.
02 juin 2024
6,0