Les meilleurs restaurants en Le Chesnay
38 restaurants sur RestoRanking
Ordonner par
Restaurants proches
8,8
930 Avis |
Oh Liban!
Le Chesnay
07/09/2024: Very good discovery I recommend
04/09/2024: Lovely staff. Delicious food.
Not to be missed when you are in the neighborhood.
8,7
358 Avis |
Le Touareg
Le Chesnay
27/07/2024: Excellent couscous, served hot with fantastic semolina. Tea to finish with oriental pastries and we are in paradise. Family table, great welcome. I highly recommend. THANKS !
24/07/2024: A place where you eat really well, the couscous is very, very good, the semolina, the vegetables and meats are perfectly cooked, I recommend it
8,2
1304 Avis |
Livin' Café
Le Chesnay
23/09/2024: "Je n'étais pas allé au Living depuis longtemps. Comme j'étais avec ma famille — mon fils, sa femme, mes petits-enfants et mon chien — je me suis souvenu qu'il y avait beaucoup d'espace là-bas et que la nourriture y étai, était, était bonne. Quelle déception ! Ils ont réussi à transformer un si bon poisson (la lotte) en caoutchouc ; le tartare de saumon était congelé, plein d'eau et de glacé. Les frites étaient noires et avaient un goût de vieille huile. Même la bière était insipide ; j'ai demandé deux marques différentes pour voir si c'était dû à la marque, mais ce n'était vraiment pas ça : on aurait dit qu'il s'agissait du fond du fût, impossible à boire. Une véritable catastrophe qui m'a coûté 112 €, pour 2 enfants et 3 adultes, pas cher si on avait mangé, mais on n'a rien mangé. J'ai demandé de tout emballé a emporté, pour le jeter à la poubelle, afin d'éviter qu'ils ne récupèrent pour servir d'autres, puisque nous n'avons rien touché. Nous avons finalement pris notre dessert ailleurs. Absurde !"
Je devais m’en douté, voir une tellement belle terrasse, au soleil, complètement vide un samedi après midi
Honteux!
22/09/2024: Le cadre est sympathique mais le personnel est incapable de faire régner l’ordre. Des gens mal élevés et alcoolisés font un bruit pas possible et les serveurs disent « en quoi ça me concerne » lorsqu’on leur demande de simplement demander aux bruyants de faire un peu moins fort. Par la suite on se voit insulté suivant notre confession religieuse par ces clients alcoolisés et le personnel nous reproche d’avoir protesté vis à vis du bruit.
Conclusion si vous voulez payer les boissons au prix fort pour être au milieu des beaufs et du bordel je vous invite à découvrir cet endroit où les serveurs ne manquent pas de traiter les clients avec familiarité sauf au moment de régler l’addition. A fuir coûte que coûte surtout si vous êtes de confession juive manifestement ….
7,9
326 Avis |
Sushi Corner
Le Chesnay
01/08/2024: Small, good and efficient Japanese restaurant, I regularly order takeaway from them.
25/07/2024: Very good experience. Delivery on time and very good food.
7,6
735 Avis |
Le New York
Le Chesnay
23/09/2024: My husband had a hamburger the bun must have been the one intended for children and the quantities apart from the steak not similar to other customers…
The chocolate mousse and the New York sundae cup were very average (the Brownie inside the ice cream cup was super stale) the caramel ice cream: no taste and everything too sweet
Unique and last experience for us 😞
21/09/2024: We enjoyed ourselves. The burgers are delicious and huge!
7,6
212 Avis |
Sushi Yama
Le Chesnay
18/08/2024: Regular customer for several years, never disappointed by the quality of the dishes or the service. Always well received
04/07/2024: Great restaurant, pleasant service, beautiful presentation on the plates and exceptional taste. From the miso soup to the sushi everything was perfect! I recommend without hesitation
7,2
2095 Avis |
Hippopotamus Le Chesnay
Le Chesnay
11/09/2024: Le cadre est agréable et nous sommes toujours très bien reçus par notre serveuse favorite Stéphanie, sérieuse, attentionnée, attentive et efficace.
Bonne nourriture d'ensemble avec un bon choix.
10/09/2024: Service beaucoup trop long
20 minutes avant qu on vienne vous voir
30 minutes pour être servi….
Frites inmangeable
À déconseiller fortement
6,6
66 Avis |
Pierre Hermé - Parly 2
Le Chesnay
01/08/2024: Cliente pourtant de longue date des produits Hermé, je ne mettrai plus les pieds dans ce corner. Ce franchisé, avec des biais cognitifs évidents sur les clients, vend sans sourciller des macarons qui ne clairement pas du jour, à fortiori quand il y a moins de débit. J'ai eu la malchance de tomber à plusieurs reprises ces derniers mois sur des macarons clairement pas du jour. Mon récent achat ( à la texture plâtreuse et rassie) a été la goutte qui a fait déborder le vase : j'ai contacté le service client de Pierre Hermé (professionnel et charmant d'ailleurs). J'ai eu le plaisir de me faire rabrouer par un responsable de corner mal aimable refusant d’appliquer le geste commercial pourtant concédé, preuve à l'appui, par le service client de la marque. Ce corner est une honte pour la maison Pierre Hermé dont la qualité des macarons est irréprochable dans les magasins qui leur sont propres.
6,5
469 Avis |
Noura Parly 2
Le Chesnay
12/09/2024: Home 0
Seller who doesn't want to work, he talks among themselves and when he decides to work it seems like they have a stopwatch
And the best for last, we ask for my identity card to collect capsules with my subscription for years and years that I have been with Nespresso, this has never happened to me 🤣
To flee
01/08/2024: Thank you for this warm welcome. I have not forgotten our high-quality, human and professional hostess. It's Sana I'm talking about but all the employees are quality. Many thanks.
Martine Paolini
6,3
299 Avis |
Starbucks Parly 2
Le Chesnay
29/08/2024: Great in Winter ! Not really like Carnaby Street, but it’s okay :)
17/08/2024: Bad experience. The girl who was answering the phone (glasses, tattooed) was not friendly. He doesn't know how to make change and is aggressive in his way of speaking. Honestly I won't go back to this Starbucks. A slice of crumbled lemon cake was served and the banana cake was VERY HARD... an experience so unpleasant that it even made me look around to see if I was really at Starbucks.
Smiling at the customer or saying good morning with kindness is the least... let's be consistent, shall we?
6,2
35 Avis |
Woody club trianon
Le Chesnay
14/09/2024: Nice place to have a drink and dance a little in an unusual setting.
31/08/2024: The cocktails are really good, I think.
The music is rather recent and nice.
6,2
252 Avis |
Brioche Dorée - Parly 2
Le Chesnay
19/08/2024: At the golden brioche downstairs next to Monop: Daily regular and loyal (coffee salad, bottle of water) they will recognize each other, I wanted to thank them, the entire team for their professionalism, the extra welcome always a word, kindness and personalized well done👏.
A big thank you to you, a pleasure to see you every day. THANKS
14/08/2024: I am a regular customer and I am always satisfied
5,8
126 Avis |
Civette Nouvelle France
Le Chesnay
17/09/2024: well received, fast service, good value for money
20/07/2024: One of my usual places. Very friendly staff. Very careful restoration.
5,5
72 Avis |
Restaurant Madame Monsieur
Le Chesnay
17/08/2024: I often go there with my mother, who is in a wheelchair. The welcome is always warm. I like music that's a little jazzy, not too loud. They unfortunately changed the presentation, the bread and the size of the croque monsieur or madame, it's a shame because they were perfect. The daily specials are varied, the non-alcoholic cocktails are delicious. My mother loves their chocolate fondant and custard, I recommend the gourmet coffee. And then an anecdote: the kitchen workers were lovely to help me find the dentures that my mother had hidden in her towel. They wouldn't let me go through the kitchen trash, but Yahya did it himself, and found the dentures. THANK YOU. This allowed me a rare peek behind the scenes of the kitchen: I assure you of the cleanliness of the place and the professionalism of the workers. And their kindness.
12/08/2024: So already the prices! It’s great to be so dear. €6.80 for a coke sounds like a joke. But then the pompom is the quality of the service. No smile, no kindness, we feel like we’re bothering them when we ask them for the bill…. Frankly, with the prices you charge, at least be pleasant!