We arrived not far from closing time and were well received. We had two very good tagines, a treat, nothing to say. Good atmosphere, great welcome, thank you again, we'll definitely come back.
Plus de commentaires
dans Google
Linda Dahou
.
28 août 2024
10,0
Very good food at a very reasonable price.
The downside...the smell of humidity in the place.
Plus de commentaires
dans Google
Angelique V.
.
18 août 2024
10,0
Despite his absence for a happy event, the owner of the Ksar ensured that we were well served and welcomed. Thanks to him and his cook who cooked us a delicious meal.
Plus de commentaires
dans Google
Catherine Devernay
.
24 juillet 2024
10,0
Real oriental cuisine, excellent, very pleasant waitress and cook.
I recommend and I will return
Plus de commentaires
dans Google
Fatiha Ferrara
.
18 juillet 2024
10,0
Very good restaurant, top service and typical of the country
Plus de commentaires
dans Google
AMRHARHE Ismail
.
14 juillet 2024
8,0
Friendly place and delicious cuisine.
Plus de commentaires
dans Google
alexane mérot
.
01 juillet 2024
10,0
We thoroughly enjoyed our dinner here on on our last night of a short break in Lyon.
Nicely tucked away between the river and the town hall.
We both had the chicken tagine - very tasty and subtly spiced.
Followed by Moroccan pastries and verrine glaces. All delicious.
Service was helpful and attentive.
R D F
.
01 juillet 2024
10,0
Excellent, plentiful, quick and pleasant service.
Plus de commentaires
dans Google
Morgane Bou
.
30 juin 2024
10,0
Very good experience! We had booked with The Fork and we were able to taste a lamb and apricot tagine (delicious) and a couscous. The dishes, the quantities were excellent and the service was pleasant! Although there was initially an organizational problem, everything went back to normal.
And mint tea, a revelation!
Plus de commentaires
dans Google
Inès Cheveux
.
03 juin 2024
10,0
Mitigés.
Nous y sommes allés gràce à une SmartBox qui devait nous donner accés à "une entrée, un plat, un dessert" pour deux personnes.
A notre arrivé, le serveur nous a dit que ca ne marchait pas comme ca, et que notre smartbox contenait un montant à vérifier pour déterminer ce qu'on pourrait commander. Il a appelé son patron qui est venu à notre rencontre.
A ce moment là, on a vite compris qu'il y avait une arnaque dans le process.
Quand il a bippé la smartbox, il a dit que nous n'avions que 45 euros de montant et que leur menu était à 27 euros pour une personne. Nous avons donc du complété pour avoir accès à l'offre à laquelle nous avions souscris avec SmartBox......
On s'est résigné et nous avons pris le menu.
Le repas était bon donc nous avons tout de même pu profiter du repas.
Mais nous sommes déçus de cette expérience SmartBox et nous sommes en train de faire des démarches pour savoir qui est en tord entre le restaurant et smartbox.